18.4.16

Bayi menangis malam

اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه اجمعين

Alhamdulillah atas segala nikmat,  Alhamdulillah atas segala hal.
Betapa beruntungnya kita dikurniakan nikmat menjadi ibu. Dan betapa besarnya ganjaran sebagai seorang ibu!

Tadi ada seorang ibu berpantang mengadu hal bayinya yang baru 25hari.  Dan kisah Puan Ain mengingatkan saya dengan hal berpantang anak saya dulu.

Ada 5 anak dan 2 daripadanya sama ragamnya, yakni menangis tanpa henti mulai jam 10pm hingga 2am.  Setiap malam. Ya setiap malam bayi saya menangis tepat jam 10pm.  

Mulai minggu ketiga berpantang maka bayi saya masuk shift berjaga malam.  Berjaga tu tak pe, yang tidak sanggup adalah menangis bagai ada yang mencubit nya. 

Disusukan menangis. 
Didodoikan menangis. 
Dibaringkan menangis. 
Didukung menangis.

Akhirnya saya juga MENANGIS! 
Menangis kerana saya dah sakit belakang. 
Menangis kerana saya dah letih! 
Menangis kerana dah hilang sabar!!!!

Allahu Akbar! 
Sedih ingat masa itu. Ada ketika rasa nak menjerit sama. Ada masa rasa nak picit picit bayi. 

Alhamdulillah masih dihidayahkan Allah SWT sedikit sifat sabar dan redha.  Andai tiada mungkin saya dah meroyan lama @ dalam penjara kes penderaan bayi...

Berbalik kisah Pn Ain, saya dah cadangkan beliau menggunakan Krim Haruman KD SPEECHLESS SCENT dan AURA KD. 

Saya dah menangani banyak kes bayi dalam pantang menangis, tidak tidur lena, tidur dan terkejut jaga beberapa kali. Ada juga kes yang meragam siang. Menangis saja tak berhenti henti.

Alhamdulillah beribu ibu yang menggunakan produk KD speechless scent dan Aura KD dan memberikan hasil positif. Ramai dah memberikan testimoni yang berkesan selepas menggunakan KD Speechless Scent dan Aura KD,  Alhamdulillah a'large kalau nikmat.

Jika ada yang kes sama
Bayi menangis malam
Bayi sukar lena
Bayi meragam

Dan Ibu stress tak mampu mengawal emosi dengan baik, cuba guna produk KD Almujahid.  

Insya Allah puan puan akan nampak perubahan yang berbeza.

Sila baca pelbagai testimoni di http://bit.ly/testimonikd

Moga moga ada kebaikan untuk puan dan bayi.

BaarakAllahulakum 

No comments:

Post a Comment