1.2.16

ANAK LIAT NAK KE SEKOLAH??? SETIAP HARI ADA SAJA DRAMA AIR MATA!!!

 Apa perasan puan-puan jika anak tiba-tiba bangun pagi dan bersemangat ke sekolah? Mari ikuti kisah puan dibawah yang berasa gembira dengan perubahan anaknya.

"Assalamualaikum.. alhamdulillah,pertama kali hantar anak kesekolah semalam, khairul zakwan 5 tahun..sblm ni mmg dia excited nk kesekolah..hari pertama hantar ok tak nangis,cuma masa nk ambil balik sekolah belum keluar kelas dia dah melalak bila nmpak muka umminya..huhu.. dari situ start la drama dia tak nk ke sekolah sampai ke malam,bila sebut je perkataan sekolah menangis la dia..pening juga saya dan asben nak susun ayat kasi semangat kat dia.. esoknya masih tak nk ke sekolah,bersiap2 juga tapi menangis,sblm kluar rumah bru saya tringat nk calet kd sbb sblm ni saya dan asben je yg guna..saya sapu di kening,ubun2 n suruh dia cium kd,saya doa dlm hati moga zakwan dberikn semangat dan ditenangkn hatinya.. balik dari sekolah tadi,alhamdulillah tak nangis n baik je mood dia..siap ckp 'sronok sekolah'. terima kasih kd dengan izin ALLAH berjaya men'speechless'kn saya lagi..moga kd dpt trus mmbantu mreka yg sentiasa bertawakkal kpadaNya..Alhamdulillah."

"Alhamdulillah berkat dari produk KD. Anak saya yg dulunye suke menangis jika nk ke tadika sekarang ada sikit perubahan dekat dirinye. Saya amalkan setiap malam dan ketika dia hendak ke sekolah. Memang agak risau pada mulanye sebab sekarang anak saya berusia 6 thn tapi masih juga x,serasi kesekolah. In shaa allah saya akan terus amalkan produk KD speechless scent ini.Terima kasih KD n ustazah sahida said."

Apa yang dilakukan oleh puan-puan ini?

Memperkenalkan KD SPEECHLESS SCENT
 🌸 KD SPEECHLESS SCENT adalah pati haruman yang menenangkan. Diperbuat daripada ekstrak bunga dan tumbuhan.

 ==== FUNGSI KD SPEECHLESS SCENT ====
✔ Menstabilkan mood anak yang malas untuk ke sekolah.
✔ Menstabilkan mood anak untuk mudah bangun pagi
✔ Menenangkan anak yang menangis dan meragam serta merta.
✔ Mengelakkan bayi dari menangis di tempat baru.
✔ Membantu anak untuk senang lena pada malam hari.

 ==== FUNGSI XXXTRA KD SPEECHLESS SCENT ====
✔ Melembutkan semula hati suami isteri macam baru kahwin
✔ Melembutkan sikap suami yang baran.

BERMINAT???

Whatsapp "KIDS" ke +60123155271

Testimoni
 KLIK:http://bit.ly/testimonikd





No comments:

Post a Comment