21.10.15

ANAK ASYIK MENANGIS?? SUSAH NAK LENA MALAM??

Ramai yang mengadu kes sebegini. Terutama dari 2 bulan ke atas. memang benar kan puan , kita teramat Stress. Mungkin orang tua2 dulu selalu sebut Meroyan sebab anak menangis .

Haish mana tak meroyan. Jika anak sekejap je lena dan bangun menangis!!! Nak kata kembung perut, jenuh lumur minyak telon dah.

Nak kata sakit ke, apa ke, takkan lah setiap hari sama saja. macam masuk kerja SHIFT. Ada masa menangis dan ada masa lena berdesir waktu siang.


Bab bayi menangis ni bukan semua mampu sabar. Dalam pantang bukan semua bernasib baik ada pembantu. Ramai yang dah duduk sendiri, sendirilah mengharungi kehidupan. nak layan bayi, nak layan anak lain, nak layan suami, dan siapa nak layan ibu beranak kecil ni??

Jika hilang sabar memang ramai akan mencubit , menampar bayi yang belum tahu apa itu. Hilang sabar tau dengan tangisan anak ni.

Saya sendiri pun memang masa anak kecil menangis akan menangis sekali. Sakit pinggang saya mendodoikannya. Tambahan bilatangisan nyaringnya di tengah malam, memang STRESS tahap hampir gila.
Fuh, jika ingat balik, memang tak sanggup berpatah balik. Tiap malam kerja shift dari jam 10pm hingga 2pm. nangis dan nagis sampai hilang suara. Dan saya menangis tersedu sedu juga sebab buntu dan mati akal.

Tapi membaca komen Pn Napsiah Mohd Noordin di http;bit.ly/testimonikd, amat menggembirakan saya.

Pn Napsiah yang baru bersalin secara pembedahan memberi komen tentang KD Speechless Scent dan Kd Spray,

"Macam saya berpantang sendiri , operate pulak, kalau tak sertakan ZIKIR dan CALITAN KD, silap silap boleh gila meroyan. bukan hanya calit pada anak tapi diri kita jugak. Alhamdulillah"


Adakah puan tak mahu mencuba KD Speechless Scent untuk meredakan tangisan anak?
Anak yang mengamuk.
Anak yang meragam,

Mandikan dan calitkan dengan KD Scent. Dan Gunakan KD Spray untuk mempositifkan aura negatif mereka.Cuba dulu dan puan pasti gembira menikmati KETENANGAN TANPA TANGISAN.


APA ITU KD???

Puan whatsApp ke +60134400212
Staff Al Mujahid Trading bersedia membantu puan mengatasi masalah Sawan Tangis, Anak sukar lena dan lain2.

WhatsApp saja ke +60134400212
mana tahu kan Allah SWT mengizinkan puan juga TENANG SEPERTI PN NAPSIAH.

No comments:

Post a Comment