14.1.15

Perbetulkan niat

ALHAMDULILLAH, seorang demi seorang  pelajar berjaya mendapat tempahan. Dan bila mereka berjaya,  saya paling bahagia kerana niat saya untuk  melahirkan ramai Usahawan berjaya. 
Kesungguhan setiap pelajar amat saya hargai. Mereka mengikuti dan mematuhi setiap formula @ teknik yang saya ajarkan. Alhamdulillah. 

Ramai mempertikaikan bagaimana pelajar2 boleh faham belajar di kelas Al Mujahid. Ramai juga hairan mengapa masih ramai belajar dan belajar. Sedqngkan AlMujahid mengajar TANOA MESIN JAHIT dan hanya sekali saja kehadiran ke kelas.

Hanya satu pesanan saya, kita hanya hamba Allah Yang Maha Bijaksana. Kuasa ilmu milikNya. Sama ada kita berjaya @ sebaliknya, ianya bergantung kepada NIAT. Apabila Niat kita kerana Allah SWT, yakinlah ilmu itu juga miliknya.

Oleh itu, solat Istikharah  dan berdoalah sama ada mahu bersama2 alMujahid membina jaringan usahawan @ sebaliknya.

BaarakAllahulakum.



kelas langsir

No comments:

Post a Comment