30.9.11

Peserta lelaki tunjuk taring





Alhamdulillah..kelas langsir alMujahid (mam smart ) masih berjaya menurunkan ilmu jahitan langsir kaedah mudah dan tepat. .Dalam kelas kali ini peserta lelaki lagi cepat memahami dan bijak serta kreatif..kaum lelaki dah tunjuk taring beb! 
Selain tu ada yang dah mula dapat tempahan.ALHAMDULILLAH.
.Sebagai contoh, salah seorang peserta langsir di Shah Alam 17 Sept lalu, sanggup datang dari pendalaman Pahang( maaf terlupa nama dan tempat sebab ramai sangat)....singgah sebentar ke rumah saudara di Kajang dan memberitahu saya akan mengikuti kursus lanjutan sebab sudah menerima tempahan. Alhamdulillah...berkat ketaqwaan dan keyakinan serta keikhlasannya belajar dengan saya..wang pelaburan kelas RM480 berjaya diperolehi...
Moga yang lain juga akan berjaya seperti mana doa kita bersama dan amalan yang saya dah turunkan. Pelajar tinggal mengamalkan dan istiqamah dengan apa saja petua dan amalan saya. Jika saya boleh berjaya kenapa kalian tidak..Moga ada yang bakal terpilih mengikuti umrrah percuma bersama alMujahid Travel..ikut hati nak bawa semua ...

Barakallahulakum

2 comments:

  1. Hehehe.. Saya salah seorg dr peserta kelas di Shah Alam hari tu :D. Alhamdulillah harini berjaya menamatkan pengajian Part 2 di Dynasty Hotel. Terima Kasih Ustazah. saya bangga jadi anak murid cikgu .. Insya'Allah saya akan manafaat ilmu yg diberi ke jalan Allah.

    ReplyDelete
  2. Terfikir sejenak sapa le Datuk Z...mmm Zaki rupanya. Hehe..sebenarnya saya juga bangga dengan semangat semua pelajar dan azam pelajar. Doa saya suatu hari kalian semua berjaya lebih daripada saya...
    ingat pesanan saya..rezeqi yang ada infakkan ke jalan Allah..x rugi jadi umat Muhammad SAW

    ReplyDelete