27.7.09

Kelas Al Quran

Salam dan solawat buat Baginda SAW

Moga para pelajar dirahmati Allah SWT.

Sya'ban dah menyusur, pasti pelajar sedang sibuk menerima tempahan dan menyiapkannya. Pasti juga urusan seharian menjadi kelam kabut..saya pernah mengalami situasi itu...dulu....
Sesibuk mana pun saya harap pelajar yang di kasihi tidak terlupa merebut keberkatan bulan ini...Isikan masa dengan membaca alQuran. Jika x boleh menghafaz, bacalah setiap lepas solat.
Pelajar tahu dan teringin hidup senang macam saya, x banyak kerja, x sibuk dll tapi pelajar hanya mengidamkan yang nampak d mata, dengar d telinga, sebut d mulut...
Kejayaan saya kerana saya mengamalkan membaca al Quran...
Kebahagiaan saya kerana alQuran terpahat d jiwa..
Kesenangan saya kerana lidah lancar menyebut makhraj2 nya...
Kebanggaan saya jika pelajar turut sama merebut peluang mendakapi, mencium dan membaca al Quran..
Pelajarku...
jika ada kesempatan hubungi saya guna YM( webcam) InsyaAllah kita sama2 mempelajari alQuran...
dulu saya telah mendidik anak2 kecil..kini biarlah saya mendidik yg meniti usia agar alQuran tetap subur d jiwa ..

No comments:

Post a Comment