1.6.09

Sekapur Sirih Dari Lidah Pengarang .....


ASSALAMUALAIKUM .....

Salam dan salawat ke atas Baginda tercinta,dan ahli keluarganya. Moga saat ini terpancar cahaya iman di wajah mu, wahai sahabat......

Alhamdulillah ditakdirkan kita hidup dalam iman dan berdoalah agar mati kita dalam Iman. Amin Ya rabbal 'alamin....

Sahabat, menjadi insan terbaik impian semua. menjadi wanita terbaik idaman kita. Menjadi penjahit terbaik cita-cita kita juga. Jika tiada cita dan impian tentu tidak singgah di sini.

Sahabat, saya bermula dari tiada apa kemahiran, dungu tentang benang dan mesin, khilaf tentang langsir, namun saya menyusuri perjalanan dan mengikuti jejak langkah penjahit ternama...dulu nak tahu nama paten jauh sekali.........Taqdir Allah Hebat, dipinjamkannya kemahiran menjahit langsir dan tidak terjangkau fikiran saya telah melahirkan ribuan penjahit langsir yang pendapatan bulanan melebihi gaji doktor @ jurutera..... Alhamdulillah.

Sahabat, andai saat ini tercari2 kemahiran hidup, ternanti-nanti keajaiban Ilahi, termimpi2 kejayaan masa depan, apalah salahnya mencuba luangkan sedikit masa sementara kesempatan masih ada, dengan Nama Allah, Insya Allah ilmu diperolehi dari kelas saya bakal menjadi sumber inspirasi masa depan.

Moga kita dirahmati......

No comments:

Post a Comment